czwartek, 23 października 2014

Szkatułki z liściem

Witajcie kochani :)
I jak tu się nie oprzeć urokowi jesieni? Szczególnie inspirujące są dywany pięknych liści, nie mogłam się oprzeć aby kilka z nich nie przygarnąć... a jeśli już są w moim domu to trzeba je kreatywnie wykorzystać :)
Może tak...




Szkatułki są drewniane a do ich wykonania użyłam jedynie liści i farb akrylowych.

Szkatułki zgłaszam na wyzwanie Scrapgangu

I jeszcze kilka moich jesiennych migawek dla was :)


I jak wam się podobają?

Pozdrawiam Amaretto :)



7 komentarzy:

  1. Piękne wieczka. Jestem pod wielkim wrażeniem, a że lubię zieleń i liście to praca idealnie wpasowała się w mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i pomysłowo wykonane szkatułeczki :))) Połączenie bieli i zieleni bardzo mi się podoba. Efekt jest niesamowity. Mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję podziwiać kolejne prace z wykorzystaniem liści:)
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wykorzystałaś liście, końcowy efekt jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł z tymi liśćmi, fotki są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetny pomysł, bardzo efektowne te pudełka :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wykorzystałaś znalezione liście. Świetne szkatułki.
    Dzięki za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń