poniedziałek, 6 października 2014

Dream - Motylowy kolaż


Witam :)

Zainspirowana pięknem motyli i moimi snami zrobiłam taki oto kolaż 
z gazetowych wycinanek i nie tylko.




Pracę zgłaszam na wyzwanie w Rapakivi

Inspirowałam się głównym bohaterem zdjęcia - cudnym jesiennym motylkiem.


Pozdrawiam amaretto :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cieszę się bardzo że moja praca zdobyła wyróżnienie i zwycięstwo w wyzwaniu :)
Dziękuje serdecznie:)

 


10 komentarzy:

  1. Kolaż powalający;) Pozdrawiam i zostaję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam do Ciebie od Agatki , miło mi poznac , dołaczam do Obserwatorów a tym samym zostaje na dłużej :-))
    Kolaże są świetne, gartuluje pomysłu i zycze powodzenia w wyzwaniach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i ciesze się bardzo :)
      Pozdrawiam Amaretto :)

      Usuń
  3. Kolaż fantastyczny:) Uwielbiam motylki:)) Pozdrawiam Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale z Was uzdolnione siostry, powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba mogę już spokojnie pogratulować wygranej w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca, rewelacyjne wyczucie koloru, niebanalna interpretacja :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń