sobota, 11 października 2014

Jesienny kolaż

Witajcie Kochani :)

dzisiaj będzie króciutko. Na wyzwanie do Danusi przygotowałam obraz na płótnie wykonany z:

klonowych liści
szydełkowych kwiatków
farb akrylowych

Kwiatuszki szydełkowe są autorstwa mojej siostry witaminki.







Pracę zgłaszam do zabawy w cykliczne kolorki u Danusi.


Kolor brązowy lubię bardzo, bardzo. Kojarzy mi się z jesienią (piękne liście w odcieniach brązu,lśniące kasztanki, pachnące lasem grzybki)i ciepłem (gorąca słodka czekolada albo kakao z pianką).
Brązowy gości też w mojej garderobie w postaci cieplutkiego, miękkiego swetra.

Mam nadzieję, że obrazek jest wystarczająco brązowy.

Pozdrawiam 
Amaretto

56 komentarzy:

  1. super się to wszystko razem prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazek jest bardzo brązowy i jest odlotowy , Pieknie to wyszło taki brąz ze starym złotem no jestem zauroczona. Cieszę się że dołaczylas do zabawy u Danusi . Myślę że będziesz się dobrze z nami bawic. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że zabawa będzie świetna i dziękuję że, do mnie zaglądasz. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ślicznie Ci to wyszło. Naprawdę Agatka to Twoja siostra? Ale super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agata (witaminka) to naprawdę moja siostra rodzona, najprawdziwsza:) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Oj, piękny obrazek. Widać, że u Was talent do cudeniek to rodzinna, wręcz genetyczna cecha.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło i to złoto.. fajne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa technika. Piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obraz. Listki z tym złotym połyskiem - cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowity- nie widziałam czegoś takiego! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. No to witaj ponownie w mojej zabawie.Widzę ,że teraz wszystko dopięte na ostatni guzik,pewnie siostrzyczka pieczę trzyma haha.
    Kochana obrazek wyszedł ślicznie ,brązowego koloru jest dość sporo,bo to on ma grać pierwsze skrzypce w tym miesiącu.Połączenie go ze złotem jest zawsze trafnym wyborem ,choć mogłoby go być tu mniej za wzgledu na podane wytyczne przez Martę .Myślę jednak ,że i ona zadnie zaliczy ,bo obraz jest ciekawy i pięknie wykonany.
    Baw się z nami dobrze,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się nabrązowić jak się da, a Witaminka mnie tu pilnuje i przypomina o przestrzeganiu regulaminu. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja jeszcze raz.Proszę usuń link u mnie i wrzuć go jeszcze raz ale nie do całego bloga tylko do tego posta z wyzwaniem ,bo za chwię jak napiszesz kolejny post ,nie będzie widać Twojej pracy .
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Danusiu poprawiłam linki juz powinien dobrze przekierowywać :)

      Usuń
  10. Witaj wśród artystek kolorystek:)))
    Pięknie i niesamowicie wygląda Twój obraz - idealne połączenie kolorków oraz fantastyczna kompozycja:)
    Pozdrawiam cieplutko:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obraz, bardzo mi się podoba (mimo, że za brązami niekoniecznie przepadam). Naprawdę wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny obraz- pięknie sie prezentuje i mnie sie skojarzyło od razu z nazwą Jesień 3D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Powiesiłabym z chęcią taki obraz na ścianie! jest na prawdę cudny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Przepiękne! Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obraz Ci wyszedł. Ta przestrzenność jest niezwykła. Najbardziej urzekł mnie motylek. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super praca.Bardzo podoba mi się pomysł.brąz w połączeniu ze złotem fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł na jesień. Obraz bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale niesamowicie wygląda :) Superowe dzieło sztuki :) :Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawy kolaż. Nietypowa ozdoba i bardzo oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  21. oryginalny pomysł, nigdy bym na to nie wpadła

    OdpowiedzUsuń
  22. No kurczę :)
    Wspaniały oryginalny pomysł :)
    Zrobił na mnie piorunujące wrażenie :)
    Gratuluję :)
    Jak dla mnie BOMBA !!!
    Pozdrawiam miło :)***

    OdpowiedzUsuń
  23. jaką niezwykłość mozna zrobic ze zwykłych liści ....
    :-D

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsze zdjęcie nie oddaje piękna tej pracy, dopiero jak się bliżej przyjrzałam, to doceniłam piękno...

    OdpowiedzUsuń
  25. Złota jesień zatrzymana w kadrze. Obraz wygląda prześlicznie! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow!!! Uzyskałaś przepiękny efekt! Niesamowity obraz!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj tak , toż to dzieło sztuki jest ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł na połączenie wszystkich elementów. Bardzo ładny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  29. wygląda bardzo ładnie, fajnie ujęta jesień :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny efekt, połączenie tych wszystkich elementów jest świetne, moja uwagę przykuł motyl:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  31. niesamowite - nigdy nie wpadłabym na taki pomysł ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny obraz!!! Niesamowicie mi się podoba! Zdolne z Was siostry :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na jesienny ozdobnik.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne coś z "niczego" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawa praca! Fajnie wygląda to połączeni liści z kordonkiem. Oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  36. jest świetny i bardzo pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczny i pomysłowy obrazek...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń