czwartek, 2 października 2014

HOME - Kolażowy obrazek

Witajcie Kochani :)

Przedstawiam Wam mój sposób na śmieci czyli moją małą śmieciosztukę :)
Obrazek jest wykonany na bazie płótna malarskiego na desce, a do zrobienia go użyłam przeróżnych materiałów takich jak: 
płaskie drewniane elementy, metalowa listwa z otworkami, dziurka od klucza (metalowy element), skóropodobne kwiatki, guziki, zatrzaski, śrubki, wskazówki, moneta, łańcuszki i inne elementy metalowe i biżuteryjne, farby akrylowe.
Rozmiar 18x24cm




I jak Wam się podoba mój kolażowy obrazek?
Czekam na Wasze opinie :)

Pozdrawiam Amaretto





8 komentarzy:

  1. Taką śmieciosztuke mogę ogladać codziennie;))
    Rewelacyjna praca .Gratuluję talentu i pomysłu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny domek :) śmieciosztuka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba pomysł na wykorzystanie .....śmieci:)) recykling to coś co lubie, ale ja najczęściej przeszywam ubrania:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,uwielbiam takie klimaty i sama czasem coś tworzę w ten sposób.
    Mam tylko jedno ale czy aby to sa brązy i beże ?Bo na moje oko to jest czarno- złote ,choć nie ukrywam że cudeńko.
    Co prawda daje trochę efektu brązu ,ale czy aby to to co Marta oczekiwała.
    Proszę poczytać wytyczne i regulamin zabawy .
    Zobaczymy co autorka pomysłu koloru na październik powie w tej sprawie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki czekam na decyzję,jak coś to wymienię, na coś innego. Pozdrawiam

      Usuń
  5. Perfekcyjnie wykonana ,Piekny obrazek :)Buziaki

    OdpowiedzUsuń