środa, 5 listopada 2014

Złoty kolaż - Na pochmurne dni

Witajcie Kochani :)

Na dziś mam dla was słoneczny kolaż :)
Pan Listopad raczej oszczędnie dawkuje nam słoneczne dni a rozpieszcza deszczykiem, wiatrem, szarówką i nostalgicznymi mgłami o poranku. Na szczęście jest kreatywność którą można wykorzystać do rozweselenia szarych listopadowych dni. Ja rozświetlę mój pokój promieniami kolażowego słońca :) 

Kolażyk zgłaszam na cykliczną zabawę kolorami u Danusi :)
Kolor na listopad to ZŁOTO :)


A teraz coś o złocie :) Złoto... złoto... hyyymm....
To nie jest mój ulubiony kolor, sama nosze się w srebrze ale cenie złoto we wnętrzach. Oczywiście nie jestem fanką zalewania mieszkań złotem i robienia z nich kiczowatych podróbek pałacowych salonów... no chyba ze ktoś naprawdę ma pałać hihihi.
Odrobina złota wygląda bardzo elegancko i świetnie się sprawdza w pomieszczeniach zacienionych gdzie słonko rzadko zagląda. Złoto jest jak promyczek słońca.
Dla mnie to przede wszystkim kolor bez którego nie wyobrażam sobie świąt Bożego Narodzenia.

A wiecie że:
 Całe złoto na ziemi pochodzi z kosmosu.
Złoto trafiło na ziemie podczas licznych bombardowań naszej planety przez asteroidy. Dlatego to taki rzadki surowiec.
90% złota na ziemi zostało już wydobyte.
W Polsce też mamy kopalnie złota w Złotym Stoku.
Największe złoża złota w Europie odkryto w Polsce na Dolnym Śląsku.





Do stworzenia kolażu użyłam płótna malarskiego, pestek dyni, 
guzików, perełek, piasku i farb akrylowych.
 Pozdrawiam Amaretto :)





66 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł, fajnie użyte pestki dyni i guziki a piasek dodał ładną fakture. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, ale ciekawa praca bardzo fajna :) a do tego tak bardzo przypomina lato :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny złoty obrazek , Słoneczko piekne promyczki wysyła. Ciekawy pomysł na rozjasnienie pochmurnych dni jesiennych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to fajnie wygląda. Twoja praca jest świetnym przykładem jak z prostych i łatwo dostępnych rzeczy można zrobić fantastyczne prace. Jak dla mnie - ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodzutki, wakcyjny obrazek, ale po raz kolejny mam wielki problem z "zobaczeniem" złota. Na moim monitorze jest przepiękny żółty kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu się jaśniej i weselej zrobiło jak spojrzałam na Twoją pracę. Bardzo oryginalny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, kiedy Danusia ogłosiła kolorek na listopad, moje myślenie było skierowane głównie na prace bożonarodzeniowe i karnawałowe, a tu proszę. Tyle słoneczka w listopadzie !!!! Od razu poczułam się jak nad morzem, gdzie cudne promyki smażą roznegliżowane cielska na gorącym piasku. Bardzo pomysłowa i urocza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, kojarzy mi się z wakacjami nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolaż piękny:)) U mnie znów na odwrót od początku listopada piękne słoneczko i delikatny wietrzyk :)) W sam raz pogoda na spacery:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolaż, taki złocisty i promienny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolażowe słońce śliczne rozpromieni jesienne dni , wykorzystanie pestek dyni dało super efekt i jeszcze te guziki wszystko razem fajowe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny, słoneczny i pomysłowy.....

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł. Takie słońce naprawdę rozjaśnia dni

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny kolaż - rzeczywiście od tego słoneczka od razu robi się cieplej :) jeśli można wtrącić - to ja bym dała jednak obrazek bez tego niebieskiego na dole - przepraszam nie byłabym sobą gdybym tego nie napisała :D ale najbardziej to mi się podoba wykorzystanie guzików - ja mam ich mnóstwo i nie wiem jak je wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na kolażu się nie znam, ale Twoje słoneczko jest piękne w otoczeniu tych maluśkich guziczków( dla mnie to wspomnienie pobytu nad morzem> Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. pozytywne słoneczko:))jak za oknem:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudo! Normalnie jakby słońce zaświeciło w ten pochmurny u mnie dzień.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy pomysł, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne złociste słoneczko ma świetne promyczki dyniowe.W zeszłym roku bawiłam się pestkami dyni i robiłam różne kwiatuszki.Wiem,że świetnie przyswajają farbę ,więc jestem spokojna o tą pracę.
    Pozdrawiam ciepluśko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna praca ....taka optymistyczna i radosna:) chce llllllllaaaaaaaaaaattttttaaaaaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo oryginalne wykorzystanie to co pod ręką dostępne. Świetnie wygląda to słoneczko z pestek dyni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny i bardzo oryginalny kolaż. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. hej
    praca doskonała i taka bardzo letnia/gorąca
    w sam raz na zimowe wieczorki
    fajnie by wyglądała zawieszona nad kominkiem
    płonący ogień, kubek gorącego kakao i złote słońce :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł, a wykonanie rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny i tak pozytywnie nastraja: lato plaża słońce........

    OdpowiedzUsuń
  27. Super obrazek - oryginalny i bardzo pomysłowy, i pełen słońca jako przeciwwaga na ponury listopad :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale cieplutko się zrobiło, fajny miałaś pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Super to słoneczko, takie złociste oby nam świeciło jak najwięcej dni w roku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. no a ja dopiero co wyrzuciłam pełno pestek:( świetny pomysł i wykonanie, kolaż bardzo mi sie podoba i jest wyjątkowo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pomysłowa praca.
    Kolaż pięknie się złotkiem mieni :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nie widziałam takiego zastosowania pestek dyni! świetny pomysł - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładna i oryginalna praca,pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Takie śliczne słoneczko ociepli i rozświetli jesienne pochmurne dni:) Kolażyk rewelacyjny, dopracowany pod każdym "kątem" , pomysłowy i oryginalny.
    Pozdrawiam serdecznie:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawych rzeczy dowiedziałam się o złocie, nie wiedziałam, że pochodzi z kosmosu, Twój kolaż bardzo mi się podoba :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo energetyczny kolaż, zwłaszcza na jesienne deszczowe dni jeżeli takie nadejdą:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow! Jestem pod wrażeniem! Dawno nie widziałam tak kreatywnie wykonanej pracy - wygląda niezwykle oryginalnie; w dodatku użyłaś materiałów, któe znajdują się niemal w każdym domu ;) Gratuluję pomysłu!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  38. ale cudne słoneczko!

    podziwiam,
    bo ja bym zeżarła te pestki zanim bym skończyła pracę ;-P

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie! :) Złoto z kosmosu? :o

    OdpowiedzUsuń
  40. Co prawda listopad na razie nie najgorszy, ale Twoje słonko świetnie go rozświetla :) Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  41. Na byle jakie dni słoneczko na pewno poprawi humor :)). Fajne połączenie różnych elementów :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawy pomysł, całość wygląda pięknie:).Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Łał, niesamowite wrażenie, szczególnie te pestki z dyni :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniała, radosna praca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow. Genialna praca. Świetny kolaż , bardzo słoneczny I wakacyjny.. ehh..ależ sie rozmarzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  46. W życiu bym nie pomyślała,że pestki dyni mogą dać taki wspaniały efekt

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo udany i taki ciepłu kolarz , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. pomysł na słoneczko z pestek dyni genialnny!!! pięknie wyszło

    OdpowiedzUsuń
  49. słoneczko <3 jak ja tęsknię za słońcem! :) urocze jest.

    OdpowiedzUsuń
  50. Od razzu słonecznie zrobiło się nam w tym listopadzie :-) Pomysł pierwsza klasa :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Z wrażenia nie wiem co napisać...
    radosna słoneczna piękna zachwycająca i zaskakujaca o tej porze roku
    przepiękną pracę stworzyłaś ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. świetny pomysł! obrazek wyszedł fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak cieplutko od tego słoneczka, super :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Przepiękna praca wg oryginalnego zamysłu :)
    Bardzo mi się podoba :)
    Te barwy mnie odstresowały :) Hmmm :P
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń